Post by chasamannenschurs on Feb 16, 2022 11:06:39 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ UNO!™ ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ UNO!™ IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øger point ▞▞▞
▞▞▞ UNO!™ 2022 version ▞▞▞
Du vinder nok mønter bare til at miste dem. Har konstant udstillinger af pakker (ikke rigtige varer) at købe. Hvorfor spilde dine penge på noget, der ikke er ægte? Uno ser nu ud til, at den kun giver mønter, hvis du køber varer (ikke rigtige) i spillet. Sådan en skuffelse.
godt
🤣🤣🤣🤣
UNO!™ கார்டு hlp
Kan jeg komme på efter opdatering 🥶🥶🥶total skod
Spild af tid.. kan ikke redigere din konto eller profil, og kan ikke engang have et brugerdefineret profilbillede. Mit navn blev også markeret som følsomt indhold.. denne app er ikke værd at røre ved. Installer ikke...
Vi har brug for mere tid til at spille end 3 minutter 😱 folk har ventetid, så de kan vinde! Det er ikke fair for nogen 😝
sjovt
Virker dyrere end den gamle version. Du mister flere mønter under spil. Hvis du ønsker eller har brug for flere mønter, har du mulighed for at købe dem. Du får færre mønter for det beløb, du betaler, end de store beløb, der kan gå tabt under spil. Jeg har købt et par pakker i denne app. Jeg har for nylig købt en pakke med 5 skjolde. Efter at have valgt det 5. skjold mistede jeg alle mine mønter, som skulle være beskyttet. Jeg kontaktede cs, sendte anmodede oplysninger, og de returnerede ikke mine mistede mønter. 😔
wow
UNO!™ Kartu fvdm
jeg havde en VIP-konto.. Jeg havde en betalt konto med premium VIP-funktioner for et år siden... men ved for nylig logget ind er alle mine funktioner væk, og jeg er igen på niveau 1, som ikke er anerkendt... utrolig forfærdelig kontogenkendelse.. Virksomheden var mere optaget af "opdateringer" end kunder.. de fjernede også matchmaking med en ven, og du kan ikke engang slutte dig til din ven før på niveau 3, hvorfor ødelagde du sådan en god app??
Spillet er godt, jeg kan godt lide den klassiske version. Men på det seneste har det ikke været muligt at hente opdateringen. Jeg har ikke haft problemer med at opdatere app indtil nu.
Det er OK, jeg hader bare, at hvis nogle laver uafgjort to, skal du sætte uafgjort 2 eller uafgjort 4, eller når du er nede på 20 sekunder, handler alle langsomt eller trækker ikke.
Jeg elsker dette spil! Jeg elsker, hvordan du også kan spille multiplayer! Bare to ting fik mig til at give den kun fire stjerner. Én, jeg vil gerne være i stand til at lave en brugerdefineret avatar. For det andet hader jeg møntsystemet.
Et rigtig hygge spil 😁
Jeg spiller uno hver dag, så jeg har været i stand til at opfange mønstre, som dette spil har. Jeg bemærker, at jeg vil gøre det godt i et stykke tid, vinde kampe, tabe nogle. Men så vil jeg have en uge eller deromkring til at vinde bogstaveligt talt nul kampe. Det andet hold vil være rigtig heldige, og der er ingen måde at vinde på. Det er ved at blive rigtig irriterende. Det ser altid ud til, at det sker, når jeg har akkumuleret en god mængde mønter. Så om en dag eller 2 skal jeg spille klassisk x1, ellers har jeg ikke engang råd til at spille det.
Meget dårlig app, mig og min niece prøver at spille det, men man skal være professor for at finde rundt der, og finde ingen mulighed at spille 1 mod 1 imod venner
Nå
Fantastisk spil.. ingen annoncer.. men der er en masse forsinkelse og tekniske vanskeligheder. Jeg elsker dog dette spil. Opdatering: forsinkelsesproblemerne er for det meste løst. Det er fantastisk!
Fordærdelig dårligt spil. Reglerne er ikke de rigtige Uno regler og spillet er IKKE random
Ærligt mest rettet mod at købe mønter fra dem, og de fleste andre muligheder er også låst bag mikrotransaktioner, føles rigget når man spiller og går også ned for ofte
spillet er sjovt, men hader virkelig de annoncer, der tilsidesætter din mute-indstilling og spiller på fuld lydstyrke, så vender alle sig for at se på dig.
Ville være 5 stjerner, fordi jeg ELSKER dette spil, men jeg opdaterede det, og nu, når jeg prøver at indlæse spillet, går det ned, og jeg er nødt til at afinstallere det, derefter geninstallere det, logge på og spille. MEN det sekund, jeg er færdig og stopper med at spille, vil det ikke lade mig indlæse det igen, og jeg har IGEN afinstalleret og gået igennem alt det igen. Og ja, det er opdateret, og jeg gav alle tilladelser til det. Hjælp venligst med at ordne det!!!
Det er trist når det ikke er klassiske regler, pludselig skal man vælge om mænd skal tage 4 eller 6 kort på Hvorfor ?
Grafikken er okay. Men jeg finder dette spil meget frustrerende af et par grunde. Den ene er, at det ofte fejler, og det vil spilleren blive straffet for. Jeg sidder og venter på, at en anden spiller kaster et kort, og det næste, jeg ved, bliver ramt af en straf, fordi spillet fejlede, og tilsyneladende kastede de, og jeg bevægede mig ikke i tide. Det er sket flere gange og mere end én gang kostede mig en sejr. Derudover er jeg ikke vild med, at spillet er timet.
Hej jeg giver en stjerne ford at..........
Mega underholdende
Super Wings : Jett Run アーケード zdrq
Sjovt spil 😍
*Opdateret* Det er det klassiske uno-spil. Dejlig tidsmorder. Flere fordele og et par ulemper. Fordele ~dræber tid ~sjove ~vanedannende ~klassiske og nye spil alt i ét ~spil når som helst ~Tidsgrænse for langsommere spillere Ulemper ~Nogle mennesker er alt for langsomme ~spil mod nogle af Jordens dummeste mennesker. såsom idioten, der kaster et rødt omvendt kort til den fyr, der spillede en wild sagde rød og Uno. Alt i alt et godt sjovt spil. Absolut værd at downloade. Dumme mennesker downloader ikke dette spil!!!
Bla bla bla alt temac
Mønten tingen i dette spil, ødelægger spillet fuldstændig. Undgå dette spil som pesten!!! Den værste version af uno, der findes.
Elsker dette spil, men hver gang jeg prøver at logge ind, fortæller det mig, at jeg skal downloade opdateringen, men så vil det ikke lade mig. Men vil heller ikke lade mig spille 😡
Du kan ikke springe den irriterende tutorial over, plus at spillet bliver ved med at gå ned
Dette er et af de bedste online spil, jeg altid spiller, som seriøst fantastisk, men i går er der et problem med systemet, det er ligesom under vedligeholdelse i 2 timer eller mere, men så sker der stadig intet, og som meget værst, og selv den første gang, der skete, er stadig siger, at jeg skal opdatere appen, men hver gang jeg prøver at åbne den, er der ingen opdateringsknap eller mulighed. Jeg håber, at det løses ASAP, det er også det eneste, vi leger med min kæreste. 💕
UNO!™ Kartu lkl
Jeg har spillet dette spil i flere måneder og plejede at elske det.Jeg slog 40.000 mønter og kunne pludselig ikke vinde et spil for at redde mit liv! Frygteligt dårlige hænder, mine modstandere får 6 kort af samme farve med et kasser alle kort og uafgjort 4 HVER ENESTE GANG, spillere, der bevidst får dig til at tabe. Vandt en håndfuld spil på 4 dage og tabte ALLE mine mønter. Ikke sikker på hvad der skete (jeg er faktisk ret god, så det er ikke fordi jeg stinker 😉) Sletter det i et stykke tid. Håber en anden har bedre held end mig.
Dette var mit yndlingsspil ... men I har lavet noget rod med disse lange latterlige annoncer! Jeg er faktisk nødt til at lukke spillet ud bare for at få annoncerne ud 🤦🏾♀️🤦🏾♀️🤦🏾♀️ det er virkelig ærgerligt nu. Og så får du tusinde annoncer efter hvert spil. Det stinker nu
Wow det haha Okay :-) Jeg gaae mig til dig i morgen tidlig så stor som lille lille barn i dag så stor som lille barn i dag så jeg er ikke Noget problem med en lille barn i dag så stor som lille barn i dag dag så stor som lille barn 6i dag så stor som lille barn i dag så stor som lille barn dreng barn i dag så stor som lille barn i dag så stor som den første af de to år siden jeg har Selena hørt fra 2kr to
Skide godt
Til alle, der er nye i spillet, eller til dem, der er for dumme til at finde ud af, hvordan +4'erne fungerer og det udfordrende system, der ligger bag. Lad os sige, at farven er blå, du har blå kort, men i stedet beslutter du dig for at spille +4. Hvis den næste spiller udfordrer det, og de tror, at du havde blå, som du kunne have spillet, bliver du nødt til at tage de fire kort op. Dine +4 er en sidste udvej, det er ikke noget, du kan spille, når du vil. Hvis du har farven, og de udfordrer den, vil du tabe.
Elsker dette spil, så jeg giver det en 5'er, men blev forvirret, da jeg ville spille med mine venner, men nåede det til niveau 10, så alt er godt🤓
Loooove det!!! Selv min 3-årige datter har lært at spille og elsker at spille UNO som familie og er kildet pink, at hun kan spille det på min tablet!!
Det er sjovt 😀😀😀😀
Efter mange gange at vinde 1 spil tabe 10, har jeg slettet spillet, træt af denne ydmygelse ved at trække 30 kort ad gangen, og kampen lader mig altid ikke spille. Jeg har set til mange spil som dette nu, hvor jeg får en chance for at spille 1 kort gennem hele kampen.